Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez kuriera podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą kurier pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Zatem jest to jedna z opcji płatności za towar lub przedmiot. Przybliżony termin przekazania zlecenia COD do realizacji można sprawdzić wpisując numer przesyłki do poniższego formularza. Aby sprawdzić przybliżony termin przekazania zlecenia do realizacji, przesyłka powinna mieć status "doręczona" czyli powinna być już dostarczona do adresata (odbiorcy).
W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu na konto Nadawcy. Kwota pobrania zlecana jest do realizacji przelewu na wskazane w formularzu konto Nadawcy w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu zostanie przekazane do realizacji maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 31 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 14 dni roboczych.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to najczęściej wynika kilku przyczyn:
Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.
W chwili obecnej proces realizacji zleceń jest całkowicie manualny co w niektórych przypadkach może powodować opóźniania w realizacji zleceń. Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy skontaktować się z obsługą serwisu i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Kontakt z obsługą serwisu możliwy jest poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@obsluga-online.pl. Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.
Wszelkie reklamacje dotyczące terminów realizacji zleceń przelewów należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@obsluga-online.pl lub pisemnie na adres siedziby operatora serwisu Moje Przesyłki. Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie serwisu.
Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7