Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie

zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

Zamknij
Zasady pakowania    Aktualności    Monitoruj

Panel wyszukiwania

 Sprawdź kod pocztowy  Znajdź paczkomat  Oddziały przewoźnika  Obsługiwane kraje

Panel Obsługi Klienta

 Formularz kontaktowy  Narzędzia i integracja  Reklamacje UPS  Reklamacje FedEx  Reklamacje K-EX  Reklamacje InPost  Oferta dla firm  Kiedy otrzymam pobranie

Kodeks dobrych praktyk



Kodeks dobrych praktyk

§ 1

Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby przestrzegać praw konsumenta oraz zasad uczciwej i wolnej konkurencji.

§ 2

Operator serwisu będzie dbał o najwyższą jakość świadczonych usług oraz starał się nieustannie doskonalić oferowane usługi dbając przy tym o najwyższy poziom obsługi klienta.

§ 3

Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby w sposób jasny i klarowny poinformować klientów o szczegółowym zakresie świadczonych usług.

§ 4

Operator serwisu dołoży wszelkich starań  aby rzetelnie i terminowo regulować swoje zobowiązań względem klientów, instytucji państwowych oraz partnerów handlowych.

§ 5

Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby podczas prowadzenia działalności gospodarczej promować działania proekologiczne związane z ochroną środowiska.

§ 6

Operator serwisu zapozna wszystkich swoich pracowników z powyżej opisanymi praktykami.


Komunikat
Komunikat