Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie

zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

Zamknij
Zasady pakowania    Aktualności    Monitoruj

Panel wyszukiwania

 Sprawdź kod pocztowy  Znajdź paczkomat  Oddziały przewoźnika  Obsługiwane kraje

Panel Obsługi Klienta

 Formularz kontaktowy  Narzędzia i integracja  Reklamacje UPS  Reklamacje FedEx  Reklamacje Geis  Reklamacje InPost  Oferta dla firm  Kiedy otrzymam pobranie

Monitoruj



Status przesyłki można monitorować podając numer przesyłki podany na liście przewozowym. Uwaga! W przypadku niektórych przewoźników statusy przesyłek nie są wprowadzane przez przewoźnika w trybie on-line i mogą być opoźnione o kilka godzin w stosunku do stanu faktycznego.


InPost
Kurier
Geis
Patron
DHL
DPD
FedEx
UPS
Geis
Palety
InPost
Paczkomaty
DPD
Zagranica
GLS
Zagranica
InPost
Zagranica
Numer przesyłki:
Monitoruj
Komunikat
Komunikat